۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

توضیح ظریف درباره نامه‌نگاری بخاطر "گاندو"

توضیح ظریف درباره نامه‌نگاری بخاطر  گاندو
وزیر امور خارجه می‌گوید: در برابر انتقادات دل‌نازک نشدم ولی انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد.
کد خبر: ۷۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با خانه ملت درباره محتوای پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو گفت: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.
وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا در برابر انتقادات دل‌نازک شدید، گفت: خیر، اصلا دل‌نازک نشدم؛ اتفاقا در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم.


بیشتر بخوانید :


ظریف تاکید کرد: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ در روزهای اخیر رسانه‌ها گزارش دادند؛ محمدجواد ظریف به دنبال پخش سریال «گاندو» در نامه‌ای به رهبر انقلاب از توهین‌ ، تهمت‌ و تخریب ها در این سریال گلایه کرده است، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز دیروز این موضوع را تایید کرد.
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
نظرات مخاطبان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
این دولت اصلاحات یکی از راه کارهاش همیشه دستِ پیش گرفتنه.یعنی تو موضوعی که مقصر بودنش کاملاً مشخص و ثابت شده است،جوری عکس العمل نشون میدن که برای خود مظلوم نمایی کنند و طرف مقابل را دروغگو و توهین کننده نشان دهند،سریال گاندو یک دهمِ خیانتی که در این پرونده بوده را به مردم نشان داد و تازه جاهایی از اصل سریال را به درخواست دولت سانسور کردند،این سروصدا به این خاطرِ که پروژه ساخت فیلمها و سریالهایی با مضمون آگاهی دادن به مردم از سهل انگاری ها و خیانتهای داخلی را در نطفه خفه کنند.
گزارش خطا