۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

مهران احمدی : رقم قرارداد سینمایی ها با فوتبالی ها قابل قیاس نیست!

مهران احمدی : رقم قرارداد سینمایی ها با فوتبالی ها قابل قیاس نیست!
مهران احمدی یکی از ستاره‌هایی بود که شب گذشته در مراسم کمپین کمک به سیل زدگان در کنار چهره‌های مطرح ورزش ایران حضور داشت.
کد خبر: ۸۰۰۰

مهران احمدی بازیگر سرشناس و محبوب سینما و تلویزیون ایران در حاشیه این مراسم درباره این کمپین گفت:"این اتفاقی است که در تمام دنیا رخ می‌دهد و فقط مختص ایران نیست.» او افزود: «در یک جایی صلیب سرخ است، در جایی هلال احمر، برخی جاها NGO‌های مردمی این کارها را انجام می‌دهند. مهم این است که مردم اطمینان حاصل کنند که این پول صرف کارهایی می‌شود که هموطنانشان درگیر هستند.

وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد خیلی بهتر است که کمک سیستماتیک انجام شود. ما هم به عنوان کسانی که مردم لطف دارند و می‌شناسند می‌توانیم به این بخش اطمینان بخشی ماجرا کمک و آن را پررنگ کنیم.» او همچنین افزود: «من به سهم خودم در این حادثه کمک‌های هلال احمر را در شیراز دیدم که با جان و دل کار می‌کردند.»


بیشتر بخوانید:

واکنش بازیگر نقش بهبود فریبا به خبر بازگشتش به پایتخت


بازیگر سریال پایتخت در ادامه درباره کمپین حمایت از سیل زدگان گفت: «من هم دوست دارم در این کمپین شرکت کنم. مهران احمدی در ادامه و با تایید اینکه یک طرفدار رنگی (طرفدار استقلال یا پرسپولیس) است گفت: «من خودم در تیم نوجوانان پاس بازی می‌کردم. پستم دروازه بان بود.»

احمدی همچنین در رابطه با مقایسه فضای رسانه‌ای فوتبال و سینما در ایران گفت: «چون در فوتبال پول بیشتر است سرو صدا هم بیشتر است. سینما مورچه است ... کله پاچه‌ای ندارد. کل پول سینما خیلی اندک است و اصلا پول عظیم الجثه‌ای نیست.»

بازیگر سریال آوای باران در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد او به عنوان یک بازیگر درجه یک به اندازه یک بازیکن درجه یک لیگ برتر ایران است گفت: «آره من بیشتر از ملی پوشان فوتبال پول می‌گیرم. برای هر فیلم ۵ میلیارد و نیم می‌گیرم و بازی می‌کنم.» او افزود: «این که یک شوخی بود، اما رقم قرارداد ما با بازیکنان فوتبال قابل قیاس نیست. البته که هر جایگاهی ویژگی‌هایی دارد و عملا نمی‌توان مثلا یک کار هنری را با یک رشته ورزشی مقایسه کرد.»

منبع باشگاه خبرنگاران جوان / کد خبر :

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها