۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

حمایت رهبر انقلاب از تولید نرم افزاری کشور

حمایت رهبر انقلاب از تولید نرم افزاری کشور
رهبر انقلاب به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید) با ارتباطی تصویری از طریق یک نرم افزار «ایرانی» بر بستر شبکه‌ ملی اطلاعات از هفت مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور دیدار کردند.
کد خبر: ۱۹۰۷۸

به گزارش تابناک جوان، در این دیدار که به صورت آنلاین صورت گرفت، رهبری به صورت آنلاین و بر بستر شبکه ملی اطلاعات از برخی مراکز تولیدی کشور بازدید کردند.

در این راستا محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که رهبرانقلاب از یک نرم افزار ایرانی برای بازدید از این مراکز استفاده کرده‌اند که از بستر شبکه ملی اطلاعات استفاده می‌کند که این اقدام رهبری گامی در راستای حمایت از تولید نرم افزاری در کشور است.

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «خیلی‌ها در روزهای شیوع کرونا، برای تداوم فعالیت‌هاشون از سرویس‌های جلسات مجازی استفاده کردند. شرکت‌های فراهم کننده‌ی این خدمات در سراسر دنیا با یک رشد اقتصادی خوب مواجه بودند. شرکت‌های ایرانی هم وارد این عرصه شدند، برخی از اون‌ها از ما درخواست کمک کردند که حمایت کردیم و رشد خوبی هم تجربه کردند و انصافا کیفیت خیلی خوبی هم دارند. به شخصه دو ماهی است که تمام جلساتم رو از طریق نرم افزارهای همین شرکت‌ها برگزار می‌کنم.»

وی ادامه داد: «رهبر معظم انقلاب، امروز بازدید مجازی از مراکز تولیدی برای تاکید بر «جهش تولید» داشتند؛ در این میان، یک حمایت عملی هم از سوی دفتر معظم له از تولید نرم افزاری کشور انجام شد. استفاده از نرم افزار «ایرانی» بر بستر شبکه‌ی ملی اطلاعات برای برگزاری این دیدار مجازی. حرکتی که میتونه توسط همه‌ی ما ادامه پیدا کنه تا بازار نرم افزار برای جوان‌های ایرانی اشتغال ایجاد کنه.»

جهرمی این اقدام را حرکتی انگیزه ساز عنوان کرد و گفت: «به نوبه‌ی خودم از این حمایت عملی قدردانی می‌کنم. این اقدام انگیزه‌ی مضاعفی برای شرکتهای اقتصاد دیجیتال ایران خواهد بود تا در «جهش تولید» نقششون رو به خوبی انجام بدهند.»

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها