۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

خودکشی برای فرار از مجازات!

خودکشی برای فرار از مجازات!
مردی که برای جلوگیری از مجازات سعی در جعل مرگ خود داشت، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۸۱۸۳

خودکشی برای فرار از مجازات!

 

خودکشی
 
به گزارش تابناک جوان ، رابرت برگر ادعا کرد که یک گواهی مرگ ایجاد کرده است که ادعا می‌کند او پس از اعتراف به جرایم متعدد خود، در اثر خودکشی درگذشت.
به گفته دادستان پرونده، یک مرد نیویورکی برای جلوگیری از محکومیت دو جنایت خود، سعی در جعل گواهی مرگ خود داشت، اما این کلاهبرداری به دلیل اشتباه تایپی لو رفت.
دادستان منطقه ناسائو، مادلین سینگاس، روز سه شنبه اعلام کرد که رابرت برگر ۲۵ ساله را به اتهام جرم ارائه ابزار کاذب متهم کرده است، زیرا وی ادعا کرد که برای جلوگیری از محکوم شدن در دو پرونده جنایت غیرمرتبط، گواهی مرگ جعلی را به مقامات ارائه کرده است.
اما مقامات به زودی مشکوک شدند که متوجه شدند واژه "ثبت" روی گواهی مرگ غلط نوشته شده و به جای آن کلمه Regsitry نوشته شده است.
مدلین سینگاس، دادستان منطقه ناسائو در بیانیه‌ای اعلام کرد: "اشتباهات در حروف چاپی و قالب بندی گواهی فوت جعلی است که این متهم برای جلوگیری از پاسخگویی در مورد سایر جرایم استفاده کرده است. ارسال اسناد جعلی به دادستان‌ها همیشه فکر بدی است و اگرچه او را دستگیر کرده‌اند، اما استفاده از غلط املایی در این ادعای کلاهبرداری، آشکار شده است. "
 
گواهی مرگ

برگر پس از توافق برای قبول گناه در دسامبر ۲۰۱۸ در تصرف در اموال مسروقه درجه چهارم پس از سرقت ماشین لکسوس، منتظر مجازات بود.
وی همچنین در ژوئن ۲۰۱۹ به دلیل تلاش برای سرقت درجه سوم، مقصر شناخته شد، زیرا مقامات گفتند که وی قصد سرقت یک وانت را داشت.
قرار بود که برگر در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹ برای هر دو جرم محکوم شود، اما نماینده دفتر وکالت سابق وی به دادگاه اطلاع داد که متهم درگذشته و درخواست رد احکام در انتظار را دارد.
دادستان سابق برگر، آقای موزا حدود یک هفته بعد به دفتر دادستان منطقه یک، گواهی مرگ در نیوجرسی را اهدا کرد، که ادعا می‌کرد برگر در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ بر اثر خودکشی در اثر خفگی درگذشت.
موزا به دادگاه اعلام کرد که گواهی مرگ توسط نامزد برگر به او داده شده است.
با این حال، دفتر دادستان منطقه کلمه غلط املایی را متوجه شد به طوری که نوع و اندازه قلم متفاوت از گواهی‌های استاندارد مرگ بود.
در بیانیه آمده است: "پس از تماس برای تأیید گواهی با وزارت بهداشت نیوجرسی، محققان تأیید کردند که این گواهینامه در حقیقت کلاهبرداری بوده است. "
بعداً موزا به قاضی گفت که تحقیقات خود را انجام داده و معتقد است که برگر از او بعنوان بخشی از نقشه توطئه خود استفاده کرده است تا بتواند در دادگاه کلاهبرداری کند.
محققان دریافتند که برگر از ایالت فرار کرده است. وی بعداً در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ در پنسیلوانیا به اتهام ارائه شناسایی نادرست به نیروی انتظامی دستگیر و بعداً به نیویورک تحویل داده شد.
برگر به اتهام ارائه ابزار کاذب برای تشکیل پرونده در روز سه شنبه به دستگاه قضایی احضار شد.
وثیقه در این مورد ۱ دلار تعیین شد. با این حال، برگر همچنان برای بررسی بیشتر پرونده‌های قدیمی وی تحویل بازپرس شده است.
دادستان‌ها گفتند که حضور بعدی وی در دادگاه، ۲۹ جولای تعیین شده است.
دادستان پرونده مادلین سینگاس، به خبرنگاران گفت: "من هرگز از این موضوع متحیر نخواهم شد که برخی از مردم برای جلوگیری از پاسخگویی به اتهامات جنایی خود از من استفاده کنند. "
 
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها