۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

کوهنوردی فرزندان در خانه

پدری کل خانه خود را به یک محیط بازی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۳۹۴۸۸

کوهنوردی فرزندان در خانه

به گزارش تابناک جوان، پدری کل خانه خود را به یک محیط کوهنوردی برای یک بازی حماسی به نام «کف زمین پر از گدازه است» تبدیل کرده است.

مت هیسون پدر خانواده، طناب، نگه‌دارنده کوهنوردی و میله‌هایی به سقف و دیوار نصب کرده تا پسرش دیلن بدون دست زدن به کف بتواند از سراسر خانه‌اش آویزان شود و از میز آشپزخانه به اتاق زیر شیروانی در سمت بالای خانه برود.
یک والدین فداکار، کل خانه خود را به یک منطقه کوهنوردی برای یک بازی حماسی سه طبقه، با عنوان "کف زمین پر از گدازه است" تبدیل کرده‌اند.

مت هیسون ۴۸ ساله و همسرش سوفی ۴۷ ساله از قبل تمام تجهیزات را دراختیار داشتند بنابراین تصمیم گرفتند در حالی که خانواده به دلیل همه گیری ویروس کرونا در خانه قرنطینه است، می‌توانند از این تجهیزات برای یک بازی جذاب استفاده کنند.
آن‌ها طناب‌هایی را به هم متصل کردند، پایه‌های کوهنوردی را به دیوار‌ها متصل کردند و انواع دستگیره، میله‌های آویزان و تسمه‌ها را نصب کردند تا پسرشان، دیلن، بتواند از تمام خانه بالا برود.

سپس آن‌ها فرزند ۱۲ ساله خود را به چالش کشیدند تا از میز آشپزخانه به تخت خوابش در اتاق زیر شیروانی بدون دست زدن به کف با توجه به قوانین بازی حماسی " کف زمین پر از گدازه است " برود.

بیشتر بخوانید:

کوهنوردی فرزندان در خانه

مت هیسون گفت: "ما اخیراً این کار را در ماه فوریه انجام دادیم. تا به امروز ما کلا سه بار این کار را انجام داده‌ایم. اولین بار در سال ۲۰۱۷ در خانه پدر و مادرم بود، سپس تصمیم گرفتیم که در خانه خودمان این کار را انجام دهیم، ما نیازی به انجام کار‌های زیادی نداشتیم، در خانه پدر و مادرم مجبور شدیم محفظه‌هایی را به سقف پیچ کنیم و سوراخ سقف را برش دهیم تا طناب آویزان شود، اما در خانه خودمان، مجبور نبودیم زیاد کار کنیم تا تمام تجهیزات نصب شود.

پسرم در اتاق زیر شیروانی می‌خوابد و ایده اولیه ما این بود که او از اتاق خواب برای صبحانه وارد باغ خانگی ما شود.
او از طناب‌های رختخواب بالا رفته و با کمک یک نردبان از اتاق خارج می‌شود، که با استفاده از طناب ایمنی از روی آن پایین می‌رود و سپس از طریق یک پنجره وارد فضای خانه شده و از آنجا قادر به استفاده از مبلمان، میله‌ها و ریل‌ها برای جابجایی است.

وی ادامه داد: "او همچنین یک برادر بزرگتر نیز دارد و هر دو آموزش زیادی می‌بینند، بنابراین ما این تجهیزات را در خانه تنظیم کردیم تا پسرانمان بتوانند تمرین کنند. همسرم گاهی اوقات به دلیل این همه شلوغی ابزار کوهنوردی افسرده می‌شود. اما فرزندانمان نیاز دارند بتوانند برای مسابقات کوهنوردی در دوران قرنطینه آماده شوند. "

مت برگزار کننده جشنواره شفیلد است که ۹ تا ۱۱ ژانویه برگزار می‌شود آن‌ها حداقل دو بار در هفته، پسران خود را به کوهنوردی می‌برند.
به زودی آن‌ها در یک رویداد کوهنوردی جوانان شرکت خواهند کرد که توسط شرکت تجهیزات بیرونی پتزل، برگزار شده است.
 
* گزارش از بخش ترجمه سایت تابناک جوان
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها