۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

صحنه عجیب سوار شدن شهروندان روی سقف آمبولانس!

شهروندان آمریکایی با سوار شدن و انجام حرکات موزون روی سقف آمبولانسی که قصد انتقال مجروحان به بیمارستان را داشت صحنه ای عجیب را رقم زدند.
کد خبر: ۴۰۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

 

امبولانس

 

تصاویری که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب تعدادی از شهروندان آمریکایی در یکی از خیابان‌های اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این اقدام عجیب تعدادی از شهروندان پس از سوار شدن روی کاپوت و سقف ماشین آمبولانس اقدام به انجام حرکات موزون روی آن کردند. این در حالی بود که این آمبولانس در تلاش برای عبور از میان جمعیت برای انتقال یک مجروح به بیمارستان بود. این اتفاق شنبه شب و در منطقه لیک مِریت پس از وقوع تیراندازی رخ داد. بنا به گفته رسانه‌های محلی آمریکا در جریان این تیراندازی دست کم یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.
این حادثه در مراسم جشن جونتینت یا جشن ۱۹ ژوئن که یک تعطیلی ایالتی به شمار می‌رود رخ داد. بنا به این گزارش جمعیتی که گفته می‌شود حدود ۱۰۰۰ نفر بودند آمبولانس را در مسیر رسیدن به فرد مجروح متوقف و اقدام به بالارفتن از سقف آن کردند. این در حالی بود که در نزدیکی آمبولانس افرادی با جراحت بعضا شدید در وضعیت خطرناکی قرار داشتند.
بنا به اعلام پلیس محلی در فیسبوک، ماموران پلیس پس از دریافت گزارش تیراندازی در ساعت ۶.۲۲ دقیقه بعدازظهر در محل حاضر شده بودند. بنا به اعلام پلیس در این حادثه ۶ مرد جوان که بین ۱۶ تا ۲۷ سال سن داشتند به همراه یک زن ۲۱ ساله بر اثر تیراندازی دچار جراحت شدند. این در حالی بود که یک شهروند ۲۲ ساله اهل سان فرانسیسکو جانش را از دست داد.
بنا به گزارش پلیس دو مرد مسلح که در حال فرار از محل حادثه بودند دستگیر شدند و سلاح آن‌ها ضبط شد. هنوز مشخص نیست آیا افراد دستگیر شده با تیراندازی‌های انجام شده در ارتباط بوده اند. اداره پلیس اوکلند ۴۰ هزار دلار برای ارائه اطلاعات از سوی شهروندان در مورد این تیراندازی پاداش تعیین کرده است.
گفتنی است؛ جشن جونتینت یا جشن ۱۹ ژانویه عنوان روز آزادی در آمریکا شناخته می‌شود که در این روز اعلامیه آزادی بردگان در آمریکا صادر شد.
 
 
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
نظرات مخاطبان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
آدم نبودن این‌ها حیوان هستند؟ وقتی میبینن درکنارشان انسانهای دیگری نیازبه کمک دارند؟ خودشان‌ که هیچ کمکی نمی‌کنند؟ حتی جلوگیری می‌کنند ازکمک کردن انسانهای که به قصد نجات دادن زخمی ها آمده اند
گزارش خطا
تازه ها