۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

اولین نشانه از باشگاه پاری سن ژرمن روی صورت لیونل مسی /عکس +فیلم

ستاره فصل گذشته تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با عقد قراردادی ۲ ساله رسما به باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه پیوست.
کد خبر: ۴۲۹۵۶
لیونل مسی
لیونل مسی ستاره و اسطوره تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا دقایقی قبل با عقد قراردادی ۲ ساله رسما به باشگاه پاری سن ژرمن پیوست. قرارداد مسی در پاری سن ژرمن ۲ ساله (قابل تمدید برای سال سوم) و دستمزد پایه ۲۵ میلیون یورو (قابل افزایش تا ۳۵ میلیون یورو در سال) خواهد بود.

اولین نشانه از PSG روی صورت لئو مسی

کابوس دو سال اخیر هواداران بارسلونا بالاخره امروز تبدیل به واقعیت شد و لیونل مسی، بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه بعد از دو دهه درخشش در نوکمپ از بارسا جدا شد. این در حالیست که با ورود خوان لاپورتا به باشگاه بارسلونا به نظر می‌رسید شرایط برای ماندن لیونل مسی مهیا شده، اما در نهایت قوانین سفت و سخت لالیگا اجازه ثبت قرارداد را نداد و این بازیکن نیز به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد.
لیونل مسی به همراه خانواده اش فرودگاه ال پرات را به مقصد پاریس ترک کرد و ساعتی بعد در فرانسه فرود آمد. این بازیکن در ادامه برای تست پزشکی خود راهی بیمارستان شده و نکته جالب اینجاست که لیونل مسی از ماسکی با لوگوی باشگاه پاری سن ژرمن استفاده کرد. همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی مدعی شد لیونل مسی تست‌های پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
ماسک لیونل مسی
این اتفاق در شرایطی رخ داد که هفته گذشته بار‌ها تمامی اخبار معطوف به تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا بود، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت پاری سن ژرمن بود که موفق شد از این فرصت نهایت بهره را برد و موفق به جذب این ستاره پرافتخار شد.
گریه لیونل مسی

مسی در پاریس پیراهن شماره ۳۰ را می‌پوشد

سرانجام انتظارات به پایان رسید و لیونل مسی به صورت رسمی راهی پاریس سن ژرمن شد تا پس از ۲۱ سال و عادت به دیدن این فوق ستاره آرژانتینی در لباس آبی و اناری بارسلونا، شاهد حضور مسی در پیراهنی جز بلوگرانا باشیم و آن لباس PSG است. انتشار تصاویری از لیونل مسی با پیراهنی جز لباس بارسلونا غیرمنتظره است.
نیمار که پس از چند سال یکبار دیگر با مسی هم تیمی شده، به او پیشنهاد پوشیدن شماره ۱۰ را داده بود، ولی لئو با رد پیشنهاد نیمار، تصمیم گرفته است تا در پاریس شماره ۳۰ را بر تن کند. همان شماره پیراهنی که او در نخستین روز‌های حضورش در لباس بارسلونا پوشیده بود و حالا این ستاره آرژانتینی به یاد اولین بازی هایش در نیوکمپ، این شماره را برگزیده است.
هنوز مشخص نیست که آیا مسی می‌تواند پارسی‌ها را در بازی روز شنبه برابر استراسبورگ همراهی کند یا خیر، ولی چیزی که مسلم است، هواداران فوتبال باید به دیدن مسی در لباس آبی رنگ پاریس با پیراهن شماره ۳۰ عادت کنند. اتفاقی که به همه نشان داد در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست، حتی هم تیمی شدن راموس و مسی و دیدن فوق ستاره آرژانتینی در پیراهنی جز شماره ۱۰ بارسلونا.
منبع :تابناک جوان 
 
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها