۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

ضرب و شتم پلیس زن توسط شهروند خشمگین!+ فیلم

ضرب و شتم یک مامور پلیس زن هندوستانی توسط شهروند این کشور به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۳۱۲۰
پلیس زن هندی
با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان شهروندان در کشور‌های مختلف با رعایت بهداشت فردی تلاش می‌کنند تا حد امکان از شیوع و ابتلا به آن پیشگیری کنند. یکی از راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است. با این حال برخی از شهروندان با عدم استفاده از ماسک نه تنها جان خود بلکه جان دیگران را نیز به خطر می‌اندازند.
اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری فیزیکی شدید یک زن هندوستانی با پلیس این کشور را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه این زن و زن همراهش توسط ماموران پلیس و بهداشت در مورد علت نپوشیدن ماسک مورد بازخواست قرار گرفتند او به مامور پلیس زن حمله ور شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند هنگامی که مامور پلیس از این زن خواست تا جریمه مربوط به نپوشیدن ماسک را بپردازد این زن شروع به ضرب و شتم مامور پلیس کرد.
در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود این زن ضمن زدن سیلی به صورت مامور پلیس، مو‌های او را کشیده و به وی اهانت می‌کند. این اتفاق روز دوشنبه ۶ آگوست و در نزدیکی ایستگاه مترو پیراگارهی در دهلی نو رخ داد.در حالی که هر دو زن خاطی بازداشت شده اند پلیس هند از طرح شکایت علیه این دو خبر داده است.
 
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها