۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

تولید خودرویی که مخصوص دختران + تصاویر

نسخه دخترانه از بایک BJ40 معرفی شده است تا توجه دختران علاقه‌مند به آفرود را به خود جلب کند.
کد خبر: ۵۱۴۳۰

خودروی دخترانه

بایک BJ ۴۰ یک آفرودر چینی است که با کپی‌برداری از محصولات شرکت آمریکایی جیپ طراحی شده است. طی چند سال اخیر بار‌ها در نمایشگاه‌های خودرو داخلی مشاهده شده، اما تاکنون خبری از عرضه آن به بازار ایران مخابره نشده است. در همین حال نسخه ویژه‌ای از BJ ۴۰ در چین معرفی شده است تا توجه دختران علاقه‌مند به آفرود را به خود جلب کند.
نام کامل این نسخه BJ ۴۰ Ring Tower Champion Edition ۲۰۲۲ است و طراحان بایک سعی کرده‌اند تا برخی المان‌های دخترانه را در این خودرو لحاظ کنند. برای مثال درب قسمت بار خودرو دو تکه طراحی شده است چرا که مطابق تحقیقات این شرکت، دختران به این طرح درب قسمت بار علاقه دارند.
علاوه بر المان‌های طراحی جدید، استحکام برخی قطعات همچون لولای در‌ها نیز افزایش یافته است. دیفرانسیل خودرو نیز قوی‌تر از نسخه استاندارد طراحی شده و تنظیمات بیشتری را ارائه می‌دهد. علت این کار به گفته بایک مقابله با گیر کردن دختران راننده در مسیر‌های آفرودی است.
زیر کاپوت بایک بایک BJ ۴۰ تاور چمپیون ادیشن، پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به هر دو دیفرانسیل خودرو را عهده‌دار است. بایک برای قسمت جلوی خودرو از آلومینیوم استفاده کرده است تا توزیع وزن بایک BJ ۴۰ را بهبود بخشد. دوربین‌های مختلف در قسمت‌های جلو، عقب و جانب خودرو نیز موجب تسلط بهتر راننده بر اوضاع می‌شوند.
 
تولید خودرویی که مخصوص دختران
 
تولید خودرویی که مخصوص دختران
 
تولید خودرویی که مخصوص دختران
 
تولید خودرویی که مخصوص دختران
 
تولید خودرویی که مخصوص دختران
 
تولید خودرویی که مخصوص دختران
 
تولید خودرویی که مخصوص دختران
 
منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها