۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

چگونه در روابط اجتماعی جذاب باشیم؟

کارهای ساده ای وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بر درک دیگران تأثیر بگذارید و خودتان را اجتماعی تر کنید.
کد خبر: ۵۹۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
مرد پرتره
کار‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا بر درک دیگران تأثیر بگذارید و خودتان را اجتماعی‌تر کنید. همانطور که مطالعات نشان داده اند، درونگرا‌ها به دلیل حساسیت و احساس همدلی، به طور طبیعی دیگران را بهتر درک میکنند. ما در سایت طلا، به شما نشان می‌دهیم که چگونه از نقاط قوت خود، حتی به عنوان یک فرد درونگرا، استفاده کنید و خود را اجتماعی‌تر کنید.

تنبل نباشید

تنبل نباشید و منتظر نمانید تا دیگران کارهایتان را انجام دهند، زیرا از شما خسته میشوند. اغلب افراد کسل کننده، تنبل هستند. آن‌ها کار‌های جالبی برای انجام دادن ندارند، به افکار جالبی نمی‌اندیشند، آن‌ها از شما انتظار دارند که تمام کارهایشان را انجام دهید. تنبل بودن فقط مربوط به انجام دادن کار‌ها نیست، تنبل بودن در گفتگو هم نوعی از تنبلی است. وقتی منتظر این هستید که اطرافیانتان با شما صحبت کنند و موضوعی برای ادامه بحث با شما پیدا کنند، یعنی در گفتگوهایتان تنبل هستید. سعی کنید سر بحث را باز کنید با آن‌ها صحبت کنید. سؤال بپرسید و جواب بدهید.

شکار علاقه

وقتی با یک فرد جدید آشنا می‌شویم، تمام جنبه‌ها یا جزئیات را در نظر نمی‌گیریم، بلکه چیز‌هایی را می‌بینیم که با انتظارات و تجربیات گذشته ما مطابقت دارد. شما خودتان را می‌شناسید. امروز همان ترس ها، رویا‌ها و خیالاتی را دارید که هفته گذشته داشتید. گفتگو با دیگران، فرصتی است تا چیز‌های جدیدی یاد بگیرید. در مورد اطلاعاتی که دارند از آن‌ها سؤال بپرسید. چه کتاب‌هایی در زندگی خوانده اند. چه آهنگی دوست دارند و یا چه نگرشی به زندگی دارند. با اعتقادات و باورهایشان آشنا شوید و با چیز‌هایی که به آن بیشترعلاقه دارند، آشنا شوید.

آسیب پذیری هایتان را در آغوش بگیرید

در آغوش گرفتن آسیب پذیری هایتان شما را برای دیگران دوست داشتنی‌تر می‌کند. همه افراد عیب‌ها و نقص‌هایی دارند، اما نحوه پذیرش آنهاست که مهم است و باعث جذابیت شما میشود. اگر عیب هایتان را بپذیرید، نه تنها اعتماد به نفستان افزایش می‌یابد، بلکه قدرت و جذابیت هم پیدا میکنید. بطور مثال مردی که مو ندارد، سعی میکند با لباس‌های شیک و اعتماد به نفس وغیره این مشکل را برطرف کند. اگر تلاش کنید، می‌توانید تغییرات زیادی در روابط اجتماعی خودتان ایجاد کنید. همانطور که رابرت گرین در ۴۸ قانون قدرت می‌گوید: "شهرت خود را به شانس نسپارید... این اثرهنری، زندگی شماست و باید آن را بسازید، آن را اصلاح کنید و با مراقبت آن را به نمایش بگذارید. "

بیشتر بخوانید
 
منبع : طلا
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
نظرات مخاطبان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
ما که مطلب مفیدی ندیدیم!
گزارش خطا
تازه ها