۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

دستمزد محافظان رونالدو چقدر است؟!

کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش توسط سرخیو و خورخه رامالیرو، دو برادر دوقلو که در یک واحد نیروهای ویژه کشور پرتغال در افغانستان خدمت می‌کردند، محافظت می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۳۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

رونالدو

کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش توسط سرخیو و خورخه رامالیرو، دو برادر دوقلو که در یک واحد نیروهای ویژه کشور پرتغال در افغانستان خدمت می‌کردند، محافظت می‌شوند.این دو برادر در سال ۲۰۱۳ و در ترکیب ۴۰ نظامی پرتغالی که برای تقویت استراتژی جدید سازمان ناتو برای افغانستان انتخاب شده بودند، به این کشور اعزام شده بودند و نزدیک به یک سال و هشت ماه در مناطق مختلف افغانستان برای اهداف مشترک کشورهای ناتو جنگیده‌اند. دستمزد سالانه این محافظان را ۱.۵ میلیون دلار، مبلغی که رونالدو به محافظ سابق خود اختصاص می‌داد، تخمین می‌شود.

محافظان رونالدو


بیشتر بخوانید

 

منبع : طلا

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
نظرات مخاطبان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
احتمالا رونالدو کشوندن اونجا که بکشن و ترور کنند بعد بندازن گردن ایران و انصارالله از اینطریق ایران و نیروهای اونها منفور میشن تو دنیا راه برای حمله بازه و افکار دنیا هم آماده و مورد حمایت حمله...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
وقتی این خبرها را می بینم یاد گوساله سامری می افتم. براستی این شخص و همانند او چرا باید این چنین بزرگ شوند؟ مگر چه کار می کنند؟ فوتبالیست هستند، از نوعی که خوب بازی می کنند، این همه خبر و این همه اخبار لحظه ای که چی؟ هدف چی هست؟ چی به جوانان ما می رسه؟
ناشناس
|
Turkey
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
حالا این 1/5 میلیون دلار را رونالدو پرداخت میکند یا اینم به عهده گاو شیر ده است؟
گزارش خطا
تازه ها