۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

ماجرای تیپ متفاوت بیرانوند چه بود؟

علیرضا در حالی این عکس‌ها را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که تا به حال کسی چنین تیپی را از ستاره پرسپولیسی‌ها ندیده بود.
کد خبر: ۶۸۵۳۷

علیرضا بیرانوند

طی روز‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص وارد شدن علیرضا بیرانوند به صنعت مدلینگ مطرح شده است. بعد از بازی با تراکتور که با برتری پرسپولیس و ثبت دومین کلین شیت برای علیرضا بیرانوند همراه بود، عکس‌های جذاب و جالبی از گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی منتشر شد.

علیرضا در حالی این عکس‌ها را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که تا به حال کسی چنین تیپی را از ستاره پرسپولیسی‌ها ندیده بود. همین موضوع باعث تعجب خیلی‌ها شد. بیرانوند با یک تیپ رسمی عکس گرفته بود و تصاویر او بیشتر شبیه به مدل‌های برند‌های مختلف به خصوص لباس بود.
همین تشابه باعث شد تا خیلی‌ها خبر از حضور علیرضا در صنعت مدلینگ بدهند و مدعی شوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی وارد صنعت مد شده است. با توجه به استایل خاص علیرضا و البته شهرت و محبوبیت زیاد او در ایران، اینکه فردی مثل بیرانوند وارد صنعت مد شود و برند‌های مختلف بخواهند از او به عنوان مدل استفاده کنند، چیز غیرطبیعی و عجیبی نیست. علیرضا سال‌هاست که در سطح اول فوتبال حضور دارد و به جرات می‌توان گفت اگر محبوب‌ترین فوتبالیست حال حاضر ایران نباشد، یکی از ۳ نفر اول است.
همچنین بیرانوند با توجه به داشتن چند میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، همیشه سوژه خوبی برای شرکت‌های مختلف بوده تا گلر پرسپولیس و تیم ملی در ازای دریافت پول محصولات شرکت‌های مختلف را تبلیغ کند. اتفاقی که بار‌ها طی سال‌های اخیر رخ داده و علیرضا بار‌ها محصولات مختلف را در صفحه شخصی خود تبلیغ کرده است. البته ذکر این نکته هم ضروری است که بیرانوند بخشی از درآمد خود از راه تبلیغات در صفحه خود را صرف امور خیر می‌کند و تا به حال به خیلی از افراد نیازمند کمک کرده است.

با همه این تفاسیر و با وجود شایعات مختلف در خصوص مدل شدن بیرانوند، پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که چنین چیزی صحت ندارد و قرار نیست علیرضا فعلا وارد صنعت مدلینگ شود. عکس‌هایی که او از خودش با تیپ و استایل خاص منتشر کرد، مربوط به یک کار تبلیغاتی است. علیرضا از حدود یک سال پیش قرارداد همکاری با یک شرکت که در زمینه تولید فرش فعالیت می‌کند، امضا کرده که بیلبورد‌های این شرکت با تصاویر بیرانوند در سطح شهر تهران و چند شهر دیگر وجود دارد.
بیرانوند چندی پیش به منظور گرفتن عکس‌های جدید برای کار‌های تبلیغاتی همان شرکت حضور پیدا کرد و عکس‌های مربوط به او گرفته شد. بیرانوند با وجود اینکه در کار‌های تبلیغاتی شرکت می‌کند و تا به حال هم با چندین کارخانه و شرکت همکاری کرده، ولی تا به حال تصمیمی برای حضور در صنعت مدلینگ نداشته و فعلا هم قصدی برای مدل شدن ندارد. هرچند این احتمال وجود دارد در آینده‌ای نه چندان دور در صورت رسیدن پیشنهادات جذاب، علیرضا تصمیم بگیرد در عرصه مد فعالیت کند و به اصطلاح مدل شود.


بیشتر بخوانید: 

منبع: خبرورزشی

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها