۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد
اگر به دنبال رستورانی با بهترین میزهای صبحانه هستید، در انتخاب هتل قصر طلایی مشهد، شک نکنید.
کد خبر: ۶۸۵۷۲

این روزها بسیاری از افراد برای شروع یک روز پرانرژی ترجیح می‌دهند، مهم‌ترین وعده غذایی را یعنی صبحانه، در کافه‌ها و هتل‌های لوکس نوش جان کنند. یکی بهترین هتل‌های مشهد برای صرف صبحانه، هتل قصر طلایی است. این هتل در فضایی شیک با چشم‌اندازی بی‌نظیر و صبحانه‌های درجه‌یک، از مهمانان پذیرایی می‌کند. اگر به دنبال رستورانی با بهترین میزهای صبحانه هستید، در انتخاب هتل قصر طلایی مشهد، شک نکنید.

در میان هتل‌های 5 ستاره مشهد، صبحانه هتل قصر طلایی مشهد بسیار مشهور است چراکه این هتل برای مهمانان خود از کودکان تا بزرگ‌سالان، صبحانه خوشمزه و مفصلی را تدارک می‌بیند.

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از لوکس‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های مشهد است که با طراحی فوق‌العاده زیبا توانسته جایگاه ویژه‌ای را در قلب مسافران داشته باشد. البته دلیل محبوبیت این هتل تنها به خاطر معماری و ظاهر هتل نیست، بلکه خدمات و امکانات رفاهی تمام‌عیار باعث شده مسافران اقامت فراموش‌نشدنی را در این هتل تجربه کنند.

وقتی حرف از هتل قصر طلایی مشهد پیش می‌آید، اغلب افراد آن را به‌عنوان یکی از برترین هتل‌های 5 ستاره مشهد یاد می‌کنند. درصورتی‌که این هتل، با امکانات متنوع فراتر از یک هتل 5 ستاره عمل کرده است.

یکی از بهترین امکانات هتل قصر طلایی را می‌توان رستوران‌های گوناگون با غذاهای خوشمزه دانست. چراکه دیگر لازم نیست برای صرف وعده‌های غذایی از هتل خارج شوید.

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

بی‌شک در سفر به مشهد نمی‌توان از میزهای صبحانه هتل قصر طلایی مشهد گذشت. این هتل با توجه به تنوع گسترده منوی صبحانه، هرکسی را با هر ذائقه غذایی راضی خواهد کرد. چنانچه هوس یک صبحانه دبش کردید، هتل قصر طلایی مشهد در مکانی لوکس و مجلل گزینه خوبی برای صرف صبحانه خواهد بود.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که وعده صبحانه را تمام و کمال میل می‌کنید، توصیه می‌کنم با صرف صبحانه هتل قصر طلایی مشهد، بهترین صبحانه زندگی‌تان را در فضایی دنج و دل‌نشین تجربه کنید. صبحانه‌های هتل قصر طلایی به‌قدری متنوع و هوس برانگیز هستند که حتی اگر گرسنه نباشید، با دیدن صبحانه اشتهایتان بازخواهد شد.

رستوران صبحانه‌ هتل قصر طلایی مشهد کجاست؟

هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد دارای 7 رستوران متنوع است که در هرکدام غذاهای متفاوتی سرو می‌شود. یکی از این رستوران‌ها که به صبحانه‌های مجللش معروف است، رستوران ضیافت هتل قصر طلایی می‌باشد.

رستوران ضیافت در طبقه منفی یک هتل واقع‌شده است و جالب است بدانید این هتل با ظرفیت 500 مهمانان، دارای بزرگ‌ترین سالن پذیرایی صبحانه در مشهد است. همچنین در این رستوران علاوه بر سرو صبحانه‌های بسیار عالی، شاهد بزرگ‌ترین بوفه صبحانه هستیم.

رستوران ضیافت با دکوراسیونی شیک و نورپردازی‌های زیبا، یکی از سالن‌های مدرن هتل قصر طلایی بشمار می‌رود. این رستوران علاوه بر سرو صبحانه با توجه به فضای شیک و مدرنی که دارد گزینه مناسبی برای برگزاری مراسمات شما خواهد بود. چنانچه به دنبال مکانی زیبا برای دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه هستید، رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مکانی ایده‌آل خواهد بود.

برای رزرو رستوران ضیافت هتل قصر طلایی با بخش مدیریت هتل هماهنگی کنید.

انواع صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

قبل از اینکه با منوی صبحانه هتل قصر طلایی مشهد آشنا شوید بهتر است اطلاعاتی درباره معروف‌ترین صبحانه‌های دنیا داشته باشیم تا بتوانیم در رستوران هتل قصر طلایی بهترین انتخاب را داشته باشیم.

صبحانه انگلیسی

صبحانه انگلیسی که به صبحانه کامل معروف است یک وعده غذایی مفصل است این صبحانه شامل انواع تخم‌مرغ (آب‌پز، عسلی، نیمرو، املت و...)، کمپوت میوه، آبمیوه تازه، میوه خردشده، ماهی سالمون، عسل، مربا، مارمالاد، شیر سرد و گرم، سوسیس، بیکن، انواع نان و شیرینی، غلات، نوشیدنی‌های گرم و سرد (چای، قهوه، شکلات داغ، شیر و...) می‌باشد. این صبحانه با توجه به تنوعی که دارد یک صبحانه کامل پرطرفدار در جهان است.

صبحانه آمریکایی

شاید در منوی‌ رستوران‌ها نام صبحانه آمریکایی را دیده باشید. به‌طورکلی صبحانه آمریکایی همانند صبحانه انگلیسی شامل آیتم‌های گوناگون است که کالری زیاد آن می‌تواند برای مدت زیاد شما را سیر نگه ‌دارد.

برای صبحانه آمریکایی نمی‌توان لیست ثابتی از آیتم‌های صبحانه را مشخص کرد، اما آنچه در این مدل صبحانه‌ها در کنار خوراکی‌های به چشم می‌خورد، سوسیس، ژامبون یا بیکن و نان تست است و همچنین پنکیک و غلات به‌عنوان دسر در کنار صبحانه سرو می‌شود.

یکی دیگر از تفاوت‌های صبحانه آمریکایی و انگلیسی، در طبخ تخم‌مرغ است. معمولاً در صبحانه‌های انگلیسی تخم‌مرغ به‌صورت سرخ‌شده یا همان نیمرو است البته برخی هتل‌ها و رستوران‌ها به‌صورت املت (هم زده) سرو می‌کنند.

صبحانه سنتی

صبحانه سنتی که با ذائقه ایرانیان هماهنگی بیشتری دارد، یکی از پرطرفدارترین صبحانه‌ها بشمار می‌رود. معمولاً در اغلب هتل‌ها این صبحانه سرو می‌شود و همچنین میان مهمانان بسیار محبوب واقع‌شده است.

صبحانه سنتی شامل نان سنگک، پنیر، خیار و گوجه، ارده کنجد، انواع مرباها، کره، فرنی، شیر گرم با خرما، حلیم و... می‌باشد.

منوی رستوران هتل قصر طلایی

در منوی صبحانه قصر طلایی مشهد، انواع صبحانه‌های انگلیسی، آمریکایی و سنتی وجود دارد و مسافران با در نظر گرفتن علاقه‌شان می‌توانند صبحانه‌های سرد و گرم هتل را نوش جان کنند.

معمولاً در رستوران ضیافت هتل قصر طلایی که سالن اصلی صبحانه است، 18 نوع صبحانه گرم، 98 نوع صبحانه سرد، 18 مدل نوشیدنی و انواع کیک و شیرینی سرو می‌شود. این صبحانه‌ها با باکیفیت‌ترین مواد اولیه و توسط بهترین آشپزها تهیه می‌شود پس بابت کیفیت صبحانه هیچ نگرانی وجود ندارد.

در نظر داشته باشید که منوی صبحانه هتل قصر طلایی مشهد، ممکن است در فصول مختلف سال عوض شود و یا برخی روزها به‌صورت چرخشی ارائه شود.

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

بوفه سرد هتل قصر طلایی مشهد

در صورت تمایل به سرو غذاهای سرد می‌توانید از بوفه سرد صبحانه موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. بوفه سرد صبحانه هتل قصر طلایی به شرح زیر است:

انواع نان: نان تازه تنوری، نان ساده، نان شیرمال، نان‌گردویی، نان تست، نان کشمشی، نان شکلاتی و نان سبزیجات

انواع میوه و کمپوت: خیار و گوجه، مرکبات، زیتون، سیب، کیوی، هندوانه و...

نوشیدنی‌ها: آبمیوه‌های طبیعی، سن ایچ پرتقال، شیر و...

انواع گوشت و لبنیات: کالباس، خامه، سرشیر، پنیر، ماست میوه‌ای، کره، پنیر گردویی و...

انواع خشکبار: خرما خشک، توت خشک، انجیر خشک، رطب، کشمش، برگه زردآلو و...

انواع مربا: مربا هویج، مربا آلبالو، مربا کیوی، مربا بالنگ، مربا توت‌فرنگی و...

انواع دسر: شکلات صبحانه، کارامل، ژله میوه‌ای، کرن فلکس، سالاد الویه، سالاد ماکارونی و...

انواع شیرینی و کیک: از شیرینی و کیک‌هایی که در صبحانه هتل قصر طلایی مشهد سرو می‌شود می‌توان به کیک صبحانه، کیک هویج، کیک یزدی، کیک برونیز، کیک شکلاتی، کیک اسفناج، شیرینی پادرازی و... اشاره کرد.

بوفه گرم هتل قصر طلایی مشهد

یکی از بهترین بوفه‌های گرم را می‌توانید در هتل قصر طلایی مشهد ببینید. در بوفه گرم این هتل انواع و اقسام صبحانه‌های گرم سرو می‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت صبحانه هتل قصر طلایی مشهد، تنها به خاطر بوفه گرمش موردتوجه مهمانان قرارگرفته است.

بوفه گرم هتل قصر طلایی شامل انواع تخم‌مرغ (آب‌پز، عسلی و نیمرو)، املت گوجه‌فرنگی، املت قارچ، سوسیس بلغاری، سوسیس آلمانی، سوسیس پنیری، خوراک لوبیا، عدسی، حلیم، کوکو سبزی، پوره سیب‌زمینی، فرنی، سوپ، آش، لبو، سبزیجات گرم و... می‌باشد.

در بوفه گرم هتل 5 ستاره قصر طلایی می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها همچون چای، چای هل و دارچین، قهوه، هات چاکلت با شیر، کاپوچینو، کافی‌میکس، شیرکاکائو، دم‌نوش، تی‌بگ و... را نوش جان کنید.

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد علاوه بر تنوع بالا، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده همه افراد باسلیقه غذایی متفاوت، صبحانه خاطره‌انگیزی را در این هتل تجربه کنند.

هزینه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

مسافرانی که هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد را برای اقامت انتخاب می‌کنند از صبحانه رایگان بهره‌مند می‌شوند؛ اما علاوه بر مهمانان هتل، سایر افراد می‌توانند با هماهنگی قبلی لذت صبحانه‌ هتل قصر طلایی مشهد را تجربه کنند.

 چنانچه قصد اقامت در هتل ندارید و تنها می‌خواهید با صرف صبحانه‌های بی‌نظیر هتل قصر طلایی یک روز پرانرژی را شروع کنید، با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید از صبحانه‌های باکیفیت و عالی هتل قصر طلایی بهره‌مند شوید.

در نظر داشته باشید در هتل 5 ستاره قصر طلایی از بهترین هتل های مشهد است که، صبحانه‌ای کامل و لاکچری برای مهمانان تدارک دیده‌ است؛ پس انتظار هزینه ارزان از صبحانه هتل نداشته باشید.

ساعت کاری رستوران ضیافت هتل قصر طلایی

رستوران ضیافت که صبحانه هتل قصر طلایی مشهد در آن سرو می‌شود، همه‌روزه از ساعت 7 الی 10 صبح پذیرای مهمانان می‌باشد.

معرفی دیگر رستوران‌های هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی نه‌تنها سالن صبحانه خوری بلکه بهترین رستوران‌های مشهد در دل خود جای‌داده است. این رستوران‌ها با منوی متنوع، دکوراسیون‌های شیک و مدرن قطعاً رضایت مهمانان را جلب خواهد کرد. لازم به ذکر است، علاوه بر مهمانان مقیم هتل دیگر افراد می‌توانند برای صرف غذا به رستوران‌های هتل قصر طلایی مراجعه نمایند. در ادامه به معرفی رستوران‌های هتل قصر طلایی خواهیم پرداخت.

رستوران ترنم

یکی از بهترین رستوران‌های مشهد برای صرف غذا، رستوران ترنم هتل قصر طلایی است. رستوران ترنم واقع در طبقه یک هتل گنجایش 600 مهمان را دارد. این رستوران در فضایی مجلل و شیک بهترین غذاها را سرو می‌کند. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌باشد.

این رستوران همه‌روزه از ساعت 12 الی 24 در دو وعده ناهار و شام پذیرای مهمان می‌باشد.

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

رستوران سنتی ترمه

اگر به رستوران‌های سنتی علاقه‌مند هستید، قطعاً رستوران سنتی ترمه هتل قصر طلایی مکانی جذاب و دوست‌داشتنی برایتان خواهد بود. این رستوران با معماری سنتی ایرانی یکی از زیباترین رستوران‌های مشهد محسوب می‌شود که ظروف سنتی مثل شمعدان‌های شاه‌عباسی، سماور مسی و... زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. همچنین اجرای موسیقی ایرانی زنده حال‌وهوای نوستالژی را به ارمغان می‌آورد.

از محیط زیبای رستوران سنتی ترمه که بگذریم در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی با بهترین کیفیت سرو می‌شود.

رستوران 5 قاره زوشا

کمتر رستورانی در مشهد پیدا می‌شود که انواع غذاهای آسیایی، آفریقایی، آمریکایی، اروپایی و اقیانوسیه در آن سرو شود. در رستوران 5 قاره زوشا انواع غذاهای قاره‌های مختلف با طعم جدید و واقعی طبخ می‌شود.

اگر دوست دارید طعم غذاهای دیگر ملیت‌ها بچشید، رستوران زوشا واقع در طبقه دوم هتل قصر طلایی در فضایی شیک و مدرن، آماده پذیرایی از شما خواهد بود. البته در این رستوران انواع پیش‌غذاها و غذاهای فست‌فودی نیز سرو می‌شود. از محبوب‌ترین غذاهای رستوران زوشا مشهد می‌توان به پاستا ایتالیایی، مرغ مراکشی، رست بیف و شیش کباب اشاره کرد.

این رستوران همه‌روزه از ساعت 12 الی 24 در محیطی دنج و آرام، آماده سرویس‌دهی به مهمانان می‌باشد.

رستوران تابستانی بارگاه

بر بام هتل قصر طلایی رستورانی باصفا واقع‌شده است. این رستوران با توجه به فضای باز، تنها در فصل تابستان میزبان مهمانان است. این رستوران ازجمله رستوران‌های نزدیک به حرم است. از همین رو در رستوران بارگاه شاهد چشم‌اندازی بسیار زیبا از بارگاه طلایی امام رضا (ع) هستیم. رستوران بارگاه هتل قصر طلایی، بی‌شک یکی از بهترین رستوران‌ها در شب‌های خنک تابستان می‌باشد.

در این رستوران تابستانی، انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی با طعم عالی سرو می‌شود. همچنین اگر طرفدار غذاهای فست‌فودی هستید، خوشمزه‌ترین غذاهای فست‌فودی مشهد را در این رستوران تجربه خواهید کرد.

کافه‌رستوران فرانسیسکو

کافه‌رستوران فرانسیسکو با امکانات متنوع مثل انواع بازی‌ها، مکانی جذاب برای همه سنین است. این رستوران به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که مهمانان بتوانند در دو فضای باز و سرپوشیده غذای خود را نوش جان کنند. یکی از بهترین ویژگی‌های این کافه‌رستوران می‌توان به بازی‌های سرگرم‌کننده اشاره کرد. مهمانان می‌توانند در کنار صرف غذاهای خوشمزه، با بازی‌های این کافه‌رستوران ساعت‌ها خود را سرگرم کنند.

منوی این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی مثل پاستا آلفردو، پیتزاهای گوناگون، ساندویچ‌ و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌باشد.

اگر در مشهد به دنبال مکانی دنج و دل‌نشین برای قرارهای دوستانه هستید، کافه‌رستوران فرانسیسکو واقع در هتل قصر طلایی، از ساعت 16 الی 24 آماده پذیرای شما خواهد بود.

سالن VIP پرستیژ

آیا برای یک مهمانی خاص به دنبال مکانی باشکوه و لاکچری در مشهد هستید؟ رستوران پرزرق‌وبرق پرستیژ، واقع در طبقه اول هتل قصر طلایی، یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.

این رستوران با دکوراسیون شیک و فوق‌العاده لوکس میزبان خوبی برای مهمانی و مراسمات خاص شما، با ظرفیت 140 مهمان خواهد بود. در رستوران پرستیژ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط بهترین آشپزان طبخ می‌شود.

لازم به ذکر در این رستوران بنا به درخواست میهمانان امکان گل‌آرایی، شمع آرایی، بادکنک آرایی و تزئینات دیگر وجود دارد.

آدرس رستوران‌های هتل قصر طلایی

برای مراجعه به رستوران‌های قصر طلایی باید وارد هتل شوید. این هتل ازجمله هتل‌های معروف نزدیک به حرم بشمار می‌رود که در خیابان امام رضا (ع) و بین امام رضا 34 و 36 واقع‌شده است.

سخن پایانی

هتل قصر طلایی نه‌تنها یک اقامتگاه 5 ستاره بی‌نظیر است بلکه رستوران‌های این هتل به‌ویژه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد بسیار معروف و پرطرفدار است. پس چنانچه در سفر به مشهد به دنبال اقامتگاه لوکس و همه‌چیزتمام هستید، با خیال راحت هتل قصر طلایی را رزرو کنید.

 

 

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها