۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

قیمت طلا و سکه 1 مهر 1402

قیمت طلا و سکه امروز روند یکسانی ندارد. طلا، سکه بهار آزادی و قطعات سکه افزایشی هستند اما سکه امامی کاهشی است.
کد خبر: ۶۹۱۱۹
قیمت طلا و سکه 1 مهر 1402

امروز، شنبه اول مهر تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت طلا و سکه، روند متفاوتی دارد. در چند روز گذشته، مسیر سکه امامی از دیگر اعضای خانواده خود جدا شده بود و امروز هم این روند ادامه دارد. به گونه‌ای که قیمت طلا، سکه بهار آزادی و قطعات سکه افزایشی است اما قیمت سکه امامی روند افزایشی دارد. البته در بعضی روزهای گذشته شرایط برعکس بوده است. همچنین دلار در کانال 49 هزار تومانی روند کاهشی دارد. روند قیمت انس نیز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی در برخی سایت‌ها صعودی ثبت شده و با حدود 0.21 رشد، به 1,925.42 دلار رسیده است.
قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر اندکی افزایشی است و دو میلیون و 325 هزار تومان معامله می‌شود که حدود دو هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته است.

اما آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر نزولی و 27 میلیون و 636 هزار تومان است؛ حدود 171 هزار تومان کمتر از روز گذشته.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی اما سه هزار تومان کاهش را تجربه کرده و به حدود 24 میلیون و 798 هزار تومان رسیده است.
تبلیغات توسط تجارت‌نیوز

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 245 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 247 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز 85 هزار تومان کاهش را تجربه کرده و به حدود دو میلیون و 406 هزار تومان رسیده است.

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها