۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

۶ میلیارد از فروشندگان سایت‌های اینترنتی سرقت شد

موتورسواری که از فروشندگان سایت‌های آگهی اینترنتی سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۲۶۳

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موتورسواری خبر داد که از فروشندگان سایت‌های آگهی اینترنتی سرقت می‌کرد.

سردار علی ولیپور گودرزی بیان داشت: با اعلام سرقت یک «قبضه خنجر قدیمی با قدمت ۱۵۰ سال» از فروشنده سایت آگهی‌های فروش اینترنتی توسط ۲ موتورسوار، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

یک قبضه خنجر قدیمی

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه چهارم این پلیس بیان داشت، با ثبت آگهی فروش یک قبضه خنجر قدیمی به ارزش ۳ میلیارد ریال، فردی با بنده تماس و پس از کمی گفت و گو در خصوص مورد معامله در نهایت محل تحویل کالا در پاسداران تعیین و مقرر شد که خریدار پس از رؤیت کالا مبلغ ۳ میلیارد ریال به حسابم انتقال وجه دهد. اما خریدار پس از رؤیت کالا از یک لحظه غفلت بنده سو استفاده و بلافاصله سوار بر موتورسیکلتی که با همراهی راکب آن به محل معامله مراجعه کرده بود، شده و هر دو موتورسوار به سرعت از محل گریختند.


بیشتر بخوانید:

هشدار بر ای پیامک کلاهبرداری سهام عدالت
کاخ سفید برای حفاظت از داده های شخصی چه برنامه‌ای دارد؟
پس از مفقود شدن چک یا دسته چک چه کنیم؟

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: در تحقیقات میدانی و تصاویر به دست آمد از متهمان در محدوده جغرافیایی جرم، مشخصات ظاهری متهم اصلی پرونده شناسایی و با تطبیق چهره وی با آلبوم مجرمان در نهایت هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم اصلی در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم سابقه دار

سردار گودرزی به تجمیع پرونده‌های مشابه در این خصوص اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان به دست آمد متهم سابقه دار است و به دفعات مختلف مرتکب جرایم مشابه به همین شیوه شده است. رئیس پلیس آگاهی تهران از اعتراف متهم به ۳ فقره سرقت و شناسایی سایر مال باختگان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت در این ۳ پرونده را بیش از ۶ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند.

وی بیان داشت: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، اولین متهم پرونده برای اخذ دستور قضائی به دادسرا روانه شد و کشف جزئیات پرونده و دستگیری موتورسوار متواری، کماکان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار دارد.

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها