۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

آیا شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل میشود؟

آیا شنبه تعطیل رسمی است؟ شایعاتی از تعطیلی شنبه در صورت پیروزی ایران در بازی مقابل قطر در جام ملت های آسیا 2023 منتشر شده است.
کد خبر: ۷۰۴۶۵

آیا شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل میشود؟

تابناک جوان: تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ توانسته به جمع ۴ تیم برتر صعود کند و حالا ایرانیان منتظر قهرمانی این تیم هستند. ایران برای قهرمان شدن تنها دو بازی دیگر دراین مسابقات پیشرو دارد. بازی حساس ایران قطر در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و اهمیت این بازی در انتخاب تیم فینالیست است.

با نزدیک شدن به این بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، شایعاتی در فضای مجازی درباره تعطیلی روز شنبه در صورت پیروزی ایران مقابل قطر منتشر شده است.

خبری که صرفا از دل شبکه‌های اجتماعی بیرون آمده است و مورد تایید نیست اما زمزمه های آن با انتشار خبری مرتبط در خبرگزاری ایسنا قوت گرفت. به نظر میرسد این پیشنهاد خوبی است که شادی این پیروزی بین همه مردم ایران تقسیم شود و اگر تیم ملی فینالیست شد، مردم در روز تعطیل بتوانند بازی فینال را تماشا کنند.

آیا واقعا شنبه تعطیل رسمی است؟ لازم به ذکر است در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ هم سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی قول تعطیلی چهارشنبه را در صورت صعود تیم ایران داده بود که این اتفاق نیفتاد.

اما به طور کلی باید تعطیلی‌های غیر رسمی را دولت تایید کند و در غیر این صورت شایعات دیگر اعتباری ندارد. باید دید نتیجه بازی ایران قطر چه می‌شود و واکنش دولت به این خبر چه خواهد شد؟ در صورت واکنش رسمی مسئولین، این خبر بروزرسانی میشود.


بیشتر بخوانید: 


 

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها